En els últims partits el Sant Pere ha mostrat la seva faceta més competitiva i -malgrat que els bons resultats encara no han arribat- no han posat les coses gens fàcils als seus rivals. Aquesta dinàmica s'ha mantingut en el duel davant l'Europa on, tot i haver dominat el joc, les empordaneses han encaixat una altra derrota ajustada. Com cada diumenge.
«Nosaltres hem posat el futbol i, fent molt poca cosa, ens han guanyat. Juguem bé i és increïble el que ens està passant», afirma Joan Pont, tècnic del Sant Pere. Per la seva banda, l'entrenador de l'Europa, Toni Camacho, considera que la victòria ha estat justa: «Fins i tot hem estat amb 10 per l'expulsió de Carla amb doble groga al minut 40».
El primer gol de les gracienques ha arribat d'hora, al minut 5, aprofitant un rebuig dins de l'àrea. Les locals han tingut la capacitat per refer-se i han aconseguit arribar al descans amb l'empat al marcador, gràcies als dos travessers que han vist les escapulades. La dinàmica ha canviat al segon temps, moment en què el Sant Pere ha tingut la possessió de la pilota i ha estat el creador de més jugades en atac. Tot i això, la portera i un pal han impedit que les empordaneses finalitzessin amb gol. Finalment, al minut 65, l'Europa s'ha avançat, transformant un penal clar per mans a dins de l'àrea. «Hem estat molt ordenades i amb molta solidaritat, sacrifici i feina col·lectiva», explica Camacho, que també valora positivament el debut d'una jugadora en edat juvenil, Clàudia 'Peque', que ha tingut els primers minuts amb el primer equip.
Malgrat no haver obtingut els tres punts, el Sant Pere està satisfet amb la feina que està fent en la primera temporada a la categoria: «Em sap greu per les jugadores, han fet un partidàs i es mereixen més. Seguirem lluitant, no defallirem i, insistint, segur que arribaran els resultats. Estem treballant bé i no hi ha cap equip que ens hagi fet un bany», assegura Pont.
Amb aquesta segona victòria consecutiva, i gràcies a la derrota del Pardinyes, l'Europa ha pujat una posició a la taula i s'ha col·locat setè, mentre que el Sant Pere s'ha mantingut dotzè. De fet, el conjunt de Camacho rebrà el Pardinyes el cap de setmana vinent i el Sant Pere visitarà el Sant Gabriel.