Més notícies de Opinió

Articles d'opinió per autor

Comença l'espectacle

 

Un estadi amb menys capacitat, més allunyat del centre de la ciutat i compartit amb altres equips del club. No obstant això, el dia de l'estrena del femení al flamant estadi Johan Cruyff es va viure una autèntica festa davant 5.413 espectadors. Un ambient festiu acompanyat d'una millora significativa del producte final exhibit a mitjans de comunicació, televisió i aficionats.

Un pas endavant a Europa en l'àmbit esportiu també ha d'anar acompanyat de millores en l'àmbit comercial i de màrqueting, una coherència necessària per sostenir i fer cada cop més rendible la secció de futbol femení a tots els nivells. Dissabte passat davant el Tacón, futur Real Madrid, es van poder veure millores encarades a potenciar l'impacte mediàtic, retorn de patrocinadors i l'experiència d'aficionats a l'estadi.

En comparació a l'any passat, suposa un avenç gegant comptar amb pantalles LED al perímetre del terreny de joc, tot i ser només a la grada de Lateral. Patrocinadors com Stanley i Nike van multiplicar el seu retorn de marca i presència a l'àmbit televisiu. Un estadi amb menys capacitat, en total 6.000 seients, que facilita transmetre un ambient més acollidor, festiu i proper. Tret de quan s'obren grans estadis, resulta molt poc probable veure altres equips de Primera Divisió amb publicitat ubicada a pantalles LED.

Una de les claus per fidelitzar una massa social que repeteixi cada cap de setmana és fer que visqui la millor experiència possible. Amb especial atenció per atraure les localitats properes al Baix Llobregat, el partit es va presentar amb el missatge 'El Barça ja batega al Baix', acompanyat d'una cançó composta per Arnau Grisó amb motiu de la inauguració de l'estadi. Els assistents van poder gaudir d'una tarda rodona amb llançament de samarretes, banderes i jocs d'entreteniment a través dels dos videomarcadors com la 'Bongo Cam', la 'Hula Hoop Cam' i la 'Pilota Cam'. Un speaker i música animada van acabar d'amenitzar i escalfar el prepartit.

Per altra banda, també es va acceptar amb total normalitat el fet que el club posés preus a les entrades, 5€ i 7€ per al públic i gratuïtes per als socis. Preus molt assequibles i, des del meu punt de vista, en la direcció correcta per acostumar-nos a valorar el futbol femení d'elit. Una eina efectiva per reconèixer, valorar i gaudir d'un esport que també genera entreteniment i rendibilitat. Un producte en el camí cap a seguir potenciant el seu valor comercial i aspirant a culminar el bon creixement en un gran escenari com el Camp Nou.

 

Etiquetes

Notícies relacionades

Comenta