Les roig-i-negres han sumat una victòria valuosa que les manté vives per la lluita per la segona plaça en un duel en què les hospitalenques han posat les coses difícils a les vallesanes al retallar distàncies quan s'havien aconseguit situar 3-0. La primera diana ha hagut d'esperar 34 minuts, ha estat obra d'Elisabet Romero, i amb les locals per davant, s'ha arribat al descans. A la represa, al cap d'un quart d'hora de joc, Alexandra Palencia ha ampliat la distància i tres minuts després, Ariadna Forment ha aconseguit el tercer. Beatriz García-Planas, al cap de 2 minuts ha anotat pel conjunt visitant i Natalia Sanahuja ha tancat el marcador aconseguint el segon per les de Harold Guevara.
El tècnic del Sant Cugat, Tono Cadevall, fa la seva anàlisi de la victòria: «La primera part ha estat molt igualada, hem treballat molt bé amb la pressió, i hem aprofitat una de les poques ocasions que hem tingut. A la segona part hem sigut superiors fins a situar-nos 3-0, amb dues errades hem encaixat els dos gols i ens ha tocat acabar patint». A més, Cadevall destaca la dificultat que ha presentat el conjunt visitant: «En línies generals hem competit i hem aconseguit els tres punts que és l'important. Estem amb llocs que si ens cau la loteria de l'ascens que ens pugui tocar. El rival ha treballat molt bé, ens ha generat molts problemes, cosa que ja sabíem. Ens tocarà millorar el fet d'aguantar el resultat sense patir tants ensurts».
L'entrenador del quadre de l'Hospitalet, Harold Guevara, fa una valoració positiva del duel: «El partit ha estat molt disputat, les dianes han estat autèntics 'golassos'». Guevara situa les claus de la derrota: «Hem tingut alt i baixos que les rivals han sabut aprofitar. Calia tenir la pilota, ja que quan la tenien les rivals les feia molt perilloses. Tenen dues davanteres molt ràpides que controlen molt bé la pilota. A més, hem disposat de dues ocasions claríssimes al tram final». «En general el partit ha estat molt igualat, i s'ha demostrat que estem per lluitar i encarar qualsevol equip que vingui», conclou el tècnic del conjunt blanc.
Amb aquest resultat les coses no canvien a la taula, les vallesanes es mantenen quartes amb 49 punts, empatades amb el Vic i el Terrassa que també han aconseguit els tres punts. Per la seva banda, el conjunt de l'Hospitalet segueix onzè amb 30 punts.