El Levante Las Planas i l'Espanyol B tenen sed de victòria. Aquest diumenge (12.00 hores) s'enfronten amb moltes ganes d'aconseguir punts. En dinàmiques completament oposades, el Levante necessita sortir d'una zona de descens que té cada cop més a prop, mentre que el filial 'perico' està a 2 punts de la tercera posició de la taula.
Les locals saben que queden molt poques jornades i necessiten punts per respirar més tranquil·les. Jordi Delgado vol demostrar que estan millorant en joc i veu el partit contra l'Espanyol com una bona oportunitat: «Juguem contra un molt bon equip. Joves, bones tècnicament i a les que els hi agrada molt jugar amb la pilota. Confio en les meves noies, i sé que podran competir bé tot i enfrontar-nos a un rival a molt bon nivell».
I és que l'Espanyol B porta tres victòries consecutives. Unes jugadores blanc-i-blaves que arriben amb moltíssimes ganes però que no volen refiar-se'n: «Hem de ser cauteloses, perquè el Levante s'està jugant el descens i això el converteix en un rival dur. Nosaltres farem el nostre joc, buscant tenir la possessió de pilota i posant atenció en les jugades a pilota parada», afirma el seu entrenador, Kennet Sánchez. El míster és conscient que han d'aprofitar que Seagull i Europa s'enfronten per poder escalar a la taula.