El Vic Riuprimer no aconsegueix redreçar el rumb les darreres jornades. El conjunt de Jordi Serra encadena tres jornades sense conèixer la victòria i no ha pogut fer-ho tampoc aquest dissabte contra el Manu Lanzarote terrassenc.
El duel a Terrassa ha començat amb alternatives al marcador. Si al minut 10 era Carla Ventura qui avançava el conjunt local, abans d'arribar a la mitja hora de joc Queralt Torradeflot ja havia posat les taules al marcador. Amb l'empat a un gol s'arribaria al descans i, ja a la represa, el Manu Lanzarote ha aconseguit fer caure del seu costat la balança. Viena Massallé ha fet el 2 a 1 al minut 63 de partit i el marcador s'ha mantingut ajustat fins al tram final quan, al 86', Carla Ventura ha fet el tercer per a les egarenques, el segon al seu còmput personal.
La derrota deixa el Vic Riuprimer a la quarta posició amb 43 punts, empatat amb el tercer, el Terrassa, però lluny de la primera plaça del Levante Las Planas, que suma 57 punts. Per la seva banda, el Manu Lanzarote és setè amb 37 punts. La pròxima setmana, les terrassenques s'enfrontaran al Sabadell, mentre que les vigatanes rebran a casa el Pontenc, penúltim classificat.