La Fundación Albacete tenia una autèntica final per davant si volia seguir lluitant per la permanència. És per això que les de Del Valle van sortir molt endollades i en 6 minuts van poder avançar-se. Les de Jaspe, per la seva banda, no van abaixar els braços i passat ja l'equador del matx, Paula Moreno va anotar l'empat. Però poc abans del descans, Alba Redondo va tornar a situar les castellanes per davant. A la segona meitat, l'Espanyol va tornar a igualar el resultat, però la ràpida reacció de Bulatovic va sentenciar un duel en el qual les 'periques' havien dominat en termes tàctics.
L'entrenador blanc-i-blau, Salvador Jaspe, lamenta no haver puntuat i destaca la dificultat del rival: «El resultat és injust perquè hem tingut més control de la pilota, i més ocasions. A davant teníem un equip que es jugava més que nosaltres, a més la seva portera ha estat molt encertada i nosaltres no hem tingut el dia de cara a porteria. Tampoc l'arbitratge ha estat gaire bo, més aviat casolà».
Jaspe valora molt positivament l'esforç de les seves: «Les jugadores han sortit del partit bé anímicament, han fet un partit molt competit davant un rival complicat. Ho teníem tot en contra, i tot i això, han mostrat una bona imatge. No estic enfadat per la seva actitud, han generat moltes ocasions i no s'han tancat en defensa».
Pel que fa als aspectes a millorar, el tècnic blanc-i-blau, remarca la concentració: «Cal insistir, sobretot, en la concentració, ja que ens marxa en certs moments en els quals podem encaixar gols. Com en el gol al minut 45, quan estàvem a punt de marxar al descans. Ens ha passat el mateix en el seu tercer gol, no podia ser que tan ràpid després la nostra diana ens anotessin», conclou.