El matx de la jornada anterior contra el Sant Cugat era un preàmbul de l'enfrontament que es podria trobar aquest cap de setmana el conjunt de Leti Viñole a Les Fontetes. Dit i fet. El filial adrianenc ha protagonitzat un partit contra un adversari que li ha disputat la possessió durant el primer temps.
Tot i que la primera part ha transcorregut amb un joc positiu per part d'ambdós conjunts, la joventut del filial blau ha trobat a faltar l'olfacte golejador de Paula Sánchez i un guió més nítid per part de les seves jugadores. Andrea Blázquez ha avançat el Cerdanyola a la sortida d'un córner però abans del descans el marcador s'ha revolucionat.
Irene Sánchez ha culminat una jugada personal de Chavero per banda esquerra un minut abans de finalitzar el primer temps però el Cerdanyola ha tornat a avançar-se en el descompte del primer període amb una diana d'Anna Ruiz. Psicològicament, aquesta diana ha afectat el Sant Gabriel B i les verd-i-blanques han sentenciat el partit a la represa amb un gol de Silvia Ferrer.
«Sempre volem portar la iniciativa del partit i avui s'ha aconseguit amb dificultats contra un equip jove. Tot i això, amb el tercer gol s'ha rematat el partit», valora el segon entrenador del Cerdanyola Oriol Roig. «El nostre objectiu a l'agost era intentar l'ascens. No hem obtingut els resultats plantejats... Hem de continuar amb aquest ritme positiu», afegeix.
Per la seva banda, el tècnic del Sant Gabriel B Leti Viñole reconeix que no es poden extreure «sensacions bones del matx» i que «la finalització» als metres finals és un dels aspectes que s'ha de millorar.
Aquesta victòria alça el Cerdanyola a la setena posició amb 18 punts i el Sant Gabriel B es manté cinquè amb 20 punts.